Výmena a vrátenie tovaru

Sme tu pre Vás každý pracovný deň a snažíme sa urobiť maximum pre 100% spokojnosť našich zákazníkov.
V prípade, že Vám niektorý kus z objednávky nesedí, nevyhovuje, chcete tovar vrátiť, alebo vymeniť, postupujte podľa nižšie uvedených pokynov.

ČO ROBIŤ, KEĎ SOM OBDRŽAL NESPRÁVNY PRODUKT?
Nesmierne si vážime každú objednávku, snažíme sa ju vybaviť čo najskôr a bez chýb. V prípade, že s Vašou objednávkou nie je niečo v poriadku, kontaktujte našu zákaznícku podporu na maily info@timme.sk a dohodnite sa na ďalšom postupe.
V prípade chyby, ktorá nastala na našej strane budú všetky náklady spojené s vrátením produktu refundované.

PRED TÝM, NEŽ NÁM TOVAR ODOŠLETE SPÄŤ, SA UISTITE, ŽE:

➛ Výrobok nemá odstránené štítky alebo etikety
➛ Výrobok nie je poškodený alebo akokoľvek znečistený napríklad od make-upu / samoopaľovacieho krému …
➛ Výrobok je zabalený v pôvodnom obale

Výrobok, ktorý je poškodený/znečistený/bez originálneho obalu alebo s odstránenými štítkami, nebude refundovaný.
ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY A VRÁTENIE TOVARU

Tovar, ktorý ste si zakúpili na timme.sk, timme.cz alebo www.timmefashion.com je možné bez udania dôvodu vrátiť do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru podľa § 1829 ods. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník. Od zmluvy je možné odstúpiť vyplnením formulára, ktorý zašlete spoločne s vráteným tovarom. Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy sa považuje za zachovanú, ak ste tovar s vyplneným formulárom odoslali najneskôr v posledný deň 14 dennej lehoty. V súlade podľa § 1837 písm. g) zákona č. 89/2012 Zb, zákazník nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je:
• predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze.
• predaj tovaru v uzavretom ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vracať z hygienických dôvodov alebo dôvodov ochrany zdravia, a ktorému bol po dodaní tento obal porušený.

AKO PREBIEHA VRÁTENIE TOVARU?

Vieme, že vrátenie tovaru, ktorý Vám nevyhovuje alebo nesedí, môže byť občas nepríjemné, a preto sa snažíme celý proces čo najviac uľahčiť. Formulár na vrátenie tovaru nájdete nižšie na tejto stránke. Po vyplnení formulára obdržíte na svoj e-mail potvrdenie s unikátnym kódom na vrátenie zásielky a ďalšími informáciami súvisiacimi s odoslaním vráteného tovaru k nám.

Zásielku nám môžete bezstarostne poslať prostredníctvom Zásielkovne

• na jednom z podacích miest Zásielkovne stačí pri podaní nahlásiť unikátny kód spätnej zásielky
• obsluha podacieho miesta sama vytlačí štítok, nalepí ho na zásielku a odovzdá potvrdenie o prevzatí zásielky

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, SPRACOVANIE VRÁTENÉHO TOVARU A VRÁTENIE PEŇAZÍ

Po doručení vráteného tovaru do nášho skladu máme 5-7 pracovných dní na spracovanie a najneskôr počas nasledujúcich 7 dní bude vrátená čiastka pripísaná na Váš bankový účet. O spracovanie vráteného tovaru Vám príde informácia na e-mail.

Kúpnu cenu vám vrátime najdlhšie do 14 dní na účet, ktorý ste uviedli. Pri odstúpení od kúpnej zmluvy nebudú vrátené náklady za doručenie tovaru. V prípade neoprávneného odstúpenia od kúpnej zmluvy vám bude produkt vrátený na vaše náklady. Odstúpením od kúpnej zmluvy sa zmluva ruší od začiatku.
PLATÍM DOPRAVU PRI ODSTÚPENÍ OD ZMLUVY ZA VRÁTENIE TOVARU?

V tejto chvíli neponúkame vrátenie tovaru zadarmo. Poštovné je hradené odosielateľom zásielky a nie je spoločnosťou TIMME refundované. Na vrátenie tovaru môžete použiť náš unikátny kód na vrátenie zásielky prostredníctvom Zásielkovne. Táto služba je spoplatnená vo výške 69,- Kč pre Českú republiku a 2,99 eur pre Slovensko, čiastka za dopravu bude odpočítaná z celkovej refundovanej čiastky.

MIMOSÚDNE RIEŠENIE SPOROV

Pokiaľ nie ste spokojní s vybavením vašej objednávky, dodaným tovarom alebo s našimi službami, pošlite nám reklamáciu e-mailom na info@timme.sk. Pokiaľ nie ste spokojní so spôsobom vybavenia vašej reklamácie alebo pokiaľ sa domnievate, že sme porušili vaše práva, môžete podľa zákona 391/2015 Zb. podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu. Návrh nám môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Zb. Subjektom (ADR) mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov medzi obchodníkom a spotrebiteľom, je Česká obchodná inšpekcia, alebo iný subjekt poverený Ministerstvom priemyslu a obchodu, viď http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

VÝMENA TOVARU

Vieme, že vrátenie tovaru, ktorý Vám nesedí, môže byť občas nepríjemné, a preto sa snažíme celý proces čo najviac uľahčiť. Formulár na výmenu tovaru nájdete nižšie na tejto stránke. Po vyplnení formulára obdržíte na svoj e-mail potvrdenie s unikátnym kódom pre bezplatné vrátenie zásielky a ďalšími informáciami súvisiacimi s odoslaním tovaru na výmenu k nám.

Tovar na výmenu nám môžete bezstarostne a bezplatne poslať prostredníctvom Zásielkovne

• na jednom z podacích miest Zásielkovne stačí pri podaní nahlásiť unikátny kód spätnej zásielky• obsluha podacieho miesta sama vytlačí štítok, nalepí ho na zásielku a odovzdá potvrdenie o prevzatí zásielky

AKO PREBIEHA VÝMENA TOVARU?

Vaša výmena bude po doručení do nášho skladu spracovaná do troch pracovných dní. Akonáhle výmenu spracujeme, pošleme vámi vybraný tovar na adresu alebo výdajné miesto z predchádzajúcej objednávky. Táto služba je spoplatená sumou 109,- CZK pre Českú republiku a 4,60 pre Slovenskú republiku, túto sumu zaplatíte pri prevzatí zásielky (suma zahŕňa poplatok za dopravu a dobierku)

ADRESA NA VRÁTENIE ALEBO VÝMENU TOVARU:

TIMME s.r.o.

U Golfu 664/117

109 00 Praha 15 - Horní Měcholupy

POTREBUJETE POMOC?

Ak máte nejaké otázky alebo problémy týkajúce sa vašej objednávky, neváhajte nás kontaktovať cez e-mail info@timme.sk. Sme tu pre vás každý pracovný deň a vždy sa snažíme urobiť maximum pre 100% spokojnosť našich zákazníkov.

 

Formulár na výmenu a vrátenie tovaru je dostupný tu: 

Otvoriť formulár