Najčastejšie otázky

SME VÁM BLÍZKO

Radi odpovieme na akékoľvek otázky, keďže sa mnohé opakujú, mrknite na tie najčastejšie

 

Ako dlho bude trvať, kým budem mať objednaný tovar doma?

ODPOVEĎ

Tovar, ktorý je skladom, je zvyčajne odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň.


Čo ak si objednám veľkosť, ktorá mi nesedí?

ODPOVEĎ

Ak Vám produkt nevyhovuje, kontaktujte nás. Ak vami požadovaná veľkosť nie je skladom, môžete si vybrať úplne iný produkt alebo vám vrátime peniaze.

 

Vrátil som tovar, ako dlho bude trvať, kým mi budú vrátené peniaze?

ODPOVEĎ

Peniaze sa snažíme vrátiť čo najrýchlejšie. Najneskôr však do 14 dní od doručenia „Odstúpenia od kúpnej zmluvy“.

 

Môžem vrátiť spodnú bielizeň alebo plavky zakúpené online?

ODPOVEĎ

V prípade sortimentu intímneho charakteru, ako sú plavky, nesmie byť tovar použitý vôbec. Pri skúšaní je potrebné dodržať základné hygienické predpoklady - skúšanie cez spodnú bielizeň alebo pomocou napr. priloženej ochrannej fólie (v prípade plaviek). Pri nedodržaní stanovených hygienických podmienok nebude možné tovar vzhľadom na jeho povahu vrátiť (na základe smernice 97/7/ES o ochrane spotrebiteľa, pri zmluvách na diaľku).

 

Potrebujem poradiť s výberom veľkosti, kde nájdem veľkostné tabuľky?

ODPOVEĎ

Nájdete ich na stránke vybraného produktu.

 

Je možné vytvorenú objednávku upraviť, napríklad do nej niečo pridať alebo odstrániť?

ODPOVEĎ

Žiaľ, nemáme možnosť do vytvorenej objednávky zasahovať a akokoľvek ju upravovať.

 

Aký je stav mojej objednávky?

ODPOVEĎ

Radi zistíme stav Vašej objednávky. Napíšte nám na info@timme.sk a my vás budeme obratom informovať.

 

Je možné objednať tovar aj v zahraničí?

ODPOVEĎ

Tovar zasielame do krajín: Česká republika, Slovenská republika, Nemecko, Rakúsko.

 

Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

ODPOVEĎ

Objednávky môžete zaplatiť platobnou kartou alebo na dobierku.

 

Môžem reklamovaný tovar poslať späť na dobierku?

ODPOVEĎ

Nie, reklamovaný tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý, balík musíte poslať doporučene.